piątek, 21 grudnia 2018

Utworzenie partii Narodowa Wolna Polska



Wyrwę mój polski Naród z rąk żydowskiego okupanta. Nie pozwolę by Żydzi krzywdzili Polaków w naszym własnym kraju. Tak mi dopomóż Bóg i Duchy moich przodków.

W tym celu niniejszym z dniem 20 grudnia 2018 roku zakładam nową partię o nazwie Wolna Polska. Zapraszam wszystkich, którzy chcą mnie wesprzeć w dziele tworzenia krainy szczęśliwości dla wszystkich Polaków.

Polska to kraj Polaków to nasz kraj i to my mamy się tutaj czuć dobrze i bezpiecznie. To my mamy decydować o tym jak chcemy żyć u siebie.

Słowo stało się ciałem. Nowa partia i lider już jest.
Postulaty i program partii też już jest w mojej głowie gotowy.
Teraz wystarczy tylko spisać i opublikować postulaty i zapisać wytyczne i program partii.

Izabella Redlarska
Lider 
Narodowej Wolnej Polski

Tel. 511945226

3 komentarze:

  1. Droga Indianko, taka partia już istnieje. Liderem jest Damian Bieńko z Warszawy, myślę, że się dogadacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie istnieje.
    Daj namiar na niego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj namiar na niego. Sprawdzę, czy jest w rejestracji.

    OdpowiedzUsuń